گارانتی سپاهان باتری

گارانتی باتری سپاهان باتری

گارانتی سپاهان باتری برای محصولاتش چه مدت است ؟

گارانتی نوعی ضمانت است که سازنده کالا یا محصول که در اینجا شرکت سپاهان باتری اصفهان است، در مورد کیفیت و کارایی مطلوب محصول خود می دهد، همچنین اگر باتری خریداری شده آنطور که تعیین شده و انتظار می رود عمل نکند، در این شرایط فردی که باتری را خریده است می تواند با مراجعه به نمایندگی های گارانتی و خدمات پس از فروش سپاهان باتری در سراسر کشور، از گارانتی باتری خود استفاده کرده و از خدمات پس از فروش این شرکت برای باطری سوزوکی یا اوربیتال خریداری شده بهره مند شود.

گارانتی سپاهان باطری یک ضمانت قراردادی کتبی است که نوید تعمیر باتری یا تعویض باطری معیوب را در شرایط عادی در مدت زمان معین می دهد. هدف از این کار این است که به شما اطمینان دهد که شرکت آنها مایل است قطعات یا محصولات را در شرایط عادی تعمیر یا تعمیر کند، زیرا آنها می دانند که این یک محصول عالی و با کیفیت است.

ما به عنوان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش باتری سپاهان باتری، باتری مناسب خودرو شما را با ارسال و نصب رایگان در تمامی مناطق تهران و در تمامی ایام سال، ارسال می کنیم. خدمات پس از فروش ارائه شده برای باتری های سپاهان باتری شامل گارانتی تعویض کالا است که به شرح زیر است:

گارانتی باتری اوربیتال پریمیوم

این باتری ها دارای ۱۸ ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش مناسب هستند که در اختیار شما قرار می گیرد و دارای ۵ ماه گارانتی مازاد است که می توانید آن را با پرداخت هزینه ای مجزا از کارخانه خریداری کنید.

گارانتی باتری اوربیتال وان سیلور

باتری ها اوربیتال سیلور، دارای ۱۵ ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش هستند که در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

گارانتی باتری اوربیتال EFB

باتری های اوربیتال EFB، دارای ۲۱ ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش عالی هستند که علاوه بر این ۲۱ ماه، ۵ ماه گارانتی مازاد قابل خریداری نیز دارند.

گارانتی باتری اوربیتال وان قرمز

باتری های اوربیتال قرمز سپاهان باتری دارای ۱۵ ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش عالی هستند.

گارانتی باتری سوزوکی

باتری های سوزوکی که محصولی مشترک بین سوزوکی ژاپن و سپاهان باتری ایران هستند ، دارای ۱۶ ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش عالی می باشند .

منظور از گارانتی تعویض این است که در مدت زمان اعتبار گارانتی باتری، هر اتفاقی که برای باتری بیفتد و باعث خرابی باتری شود، توسط نمایندگان خدمات پس از فروش به صورت رایگان، تعمیر و یا تعویض می شود و باتری نو در اختیار شما قرار می گیرد. اما لازم است بدانید که برخی از رویداد ها که باعث خرابی باتری می شوند، شامل گارانتی نمی باشد، به عنوان مثال استفاده از باتری نامناسب ماشین و یا به عبارت دیگر، استفاده از باتری ای که ابعاد مناسب سینی باتری ماشین را ندارد، استفاده غلط از باتری و استفاده ازباتری سوزوکی که از نظر محل قرار گیری قطب ها با خودرو شما همخوانی ندارد. بعد از این که باتری را بر روی خودرو خود نصب کردید برای فعال سازی گارانتی باتری کافیست با شماره تلفن ۶۲ ۳۵۰ – ۰۳۱ تماس حاصل کنید.

خدمات پس از فروش باتری سپاهان باتری

خدمات پس از فروش مدت دار ضمانتی است که در آن فروشنده یا سازنده، رفع نقص باتری را به مدت مشخصی را از تاریخ فروش تضمین می کند. در این مدت، فروشنده باید در صورت وجود مشکلاتی که گارانتی شامل حالشان می شود، باتری را تعمیر یا تعویض کند.

برخی موارد که گارانتی شامل حالشان نمی شود عبارتند از شکستگی یا دفرمگی باتری ، هرگونه دستکاری ظاهری باتری ، سولفاته شدن باتری ، استفاده از آب مقطر در باتری های سیلد اسیدی و اضافه کردن غیر استاندارد هر گونه اسید و … . در صورتی که با هر کدام از این مشکلات رو به رو شدید، بدانید که فرصت استفاده از گارانتی باتری خود را از دست داده اید.

می توانید در تمام ایام هفته به جز روز های تعطیل و جمعه ها از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۱:۰۰ با مراجعه به فروشگاه امداد رسان که نمایندگی رسمی سپاهان باتری در تهران است از تکنسین های مربوط به بخش خدمات پس از فروش باطری های سپاهان و گارانتی باتری سپاهان باتری درخواست راهنمایی و تست کردن باتری را کنید تا مشکل شما ریشه یابی شده و حل شود.

آدرس : بلوار پناهی نیا – نرسیده به میدان هروی – خیابان رنجبر – خیابان طالقانی – پلاک ۲۱

شماره تماس خدمات امداد رسان

۹۱۳ ۷۲ – ۰۲۱

 

برای تعویض باتری خودرو با یکی از باتری های سپاهان باتری، چه باید کرد؟

اگر فکر می کنید خارج کردن باتری از خودرو برای تعویض باتری با یکی از محصولات با کیفیت شرکت سپاهان باتری کار شما نیست، گزینه ای برای شما وجود دارد این است از طریق تماس تلفنی با کارشناسان سپاهان باتری مستقر در شرکت امداد رسان، از ایشان برای انجام این فرایند کمک بگیرید. از آنجا که احتمالاً در زندگی خود روی موتور ماشین خود کار نکرده اید ممکن است نتوانید باتری خودرو را از موتور به راحتی و بدون آسیب زدن به باتری و خودرتان خارج کنید. بهترین گزینه برای این که بتوانید تعویض باتری را بدون دردسر انجام دهید، خرید یکی از محصولات سپاهان از امداد باتری کهن و تعویض باتری توسط کارشناسان خبره ی این شرکت می باشد.

باتری اوربیتال پریمیوم

 

طول عمر باتری ماشین

هر بار که راننده کلید استارت را می‌چرخاند یا دکمه استارت را فشار می‌دهد، انتظار می‌رود که موتور استارت، موتور خودرو را راه اندازی کند. باتری‌های خودرویی معمولاً ۳ الی ۴ سال دوام می‌آورند، اما طول عمر باتری بر روی خودرو شما به نحوه استفاده از آن بستگی دارد. باتری که هر روز رانده می شود، به درستی شارژ می شود و هرگز در چرخه عمیق قرار نمی گیرد، می تواند تا ۴ سال دوام بیاورد و این بهترین حالت است. بیشتر باتری‌های ماشین بدون نیاز به تعمیر و نگهداری ۲ تا ۴ سال عمر می‌کنند. عمر کوتاه کمتر از ۲ سال، می تواند به چندین مشکل مختلف مانند عدم استفاده، خوردگی، چرخش بیش از حد عمیق، تبخیر الکترولیت، آسیب یا مشکلات شارژ مربوط باشد.

باتری اوربیتال سیلور

 

عوامل موثر بر تسریع نیاز به تعویض باتری ماشین

۱ – هنگامی که گرما در زیر کاپوت افزایش می یابد، میزان تخریب شیمیایی در باتری افزایش می یابد و به مراتب تعویض باتری شما را جلو می اندازد. برخی از وسایل نقلیه برای مقابله با این گرما، یک محافظ حرارتی روی باتری قرار می دهند. برخی از خودروها از قبل دارای محافظ حرارتی هستند، بنابراین مطمئن شوید که به درستی نصب شده است و اگر نیاز به تعویض دارد این کار را در اولین فرصت انجام دهید.

۲ – لرزش ها همچنین می توانند قطعات داخلی باتری را دچار آسیب کنند و در این حالت شما جز تعویض باتری راهی ندارید. برای به حداقل رساندن اثر ارتعاشات، مطمئن شوید که باتری خودرو به درستی در خودرو قرار می گیرد.

۳- اگر سیستم شارژ خراب شود و شما اقدامی برای تعمیر آن نکنید، با کاهش طول عمر باتری مواجه می شوید. حداقل سالی یکبار سیستم شارژ را چک کنید تا مجبور نشوید زودتر از موعد تعویض باتری را انجام دهید.

باتری سوزوکی

برق دزدی باتری ماشین

کشش انگلی که به آن برق دزدی باتری ماشین نیز گفته می شود، جریان الکتریکی است که در هنگام ایست و پس از خاموش شدن موتور از یک وسیله نقلیه گرفته می شود. آیا می دانید ممکن است که شما فراموش کنید چراغ های جلو خودرو خود را خاموش کنید و به دنبال آن ماشین شما روز بعد روشن نشود؟ خوب ، این یک نمونه تخلیه انگلی باتری ماشین است. خودرو شما ممکن است مجهز به تعداد زیادی قظعات الکتریکی باشد، این بدان معناست که عملیات متعددی با استفاده از برق در وسایل نقلیه شما در حال رخ دادن است، حتی زمانی که موتور کار نمی کند و دینام غیر فعال است. پس از خاموش شدن موتور ، اکثر سیستم های الکتریکی خودرو وارد حالت خواب می شوند و میزان برق دزدی باتری ماشین کاهش می یابد. زنگ هشدار ، سیستم های استریو ، ساعت ، چراغ های داخلی ، کامپیوترهای مدیریت موتور ، GPS ، کابل های شارژ ، ماژول های گرمایش صندلی و … ، تنها چند مورد هستند که در صورت روشن ماندن بعد از خاموش شدن موتور خودرو، می توانند باتری ماشین را در حالی که موتور خاموش است خالی کنند.

 

برق دزدی باتری خودرو

برق دزدی از عوامل موثر بر دشارژ شدن باتری خودرو است که به دلایل متعددی اتفاق می افتد. شایع ترین دلیل برق دزدی، وجود مشکل و اتصال در سیم ضبط، رادیو، دزدگیر، قفل مرکزی و … است. برای تعیین این که برق دزدی مربوط به کدام بخش است می توانید از مولتی متر استفاده کنید. قطب مثبت باتری خودرو را از آن جدا کرده و در دست خود نگه دارید، سپس یک سیم مولتی متر را به قطب مثبت که در دست دارید متصل کنید و سیم دیگر را به جایی که قطب مثبت را از روی باتری جدا کرده اید، وصل کنید. اگر مولتی متر عدد صفر را نشان ندهد ، باید ولتاژ تغذیه ی مدار های الکتریکی را از طریق جدا کردن فیوز مربوطه به نوبت قطع کنید، هنگام قطع هر کدام از مدار ها، اگر عبور جریان قطع شد و مولتی متر عدد صفر را نشان داد، منبع برق دزدی پیدا شده است و باید با یک متخصص برای رفع این مشکل مشورت کنید.

اهمیت دینام ماشین

وقتی موتور خودرو شما کار می کند، دینام باتری را شارژ نگه می دارد و سیستم الکتریکی را فعال نگه می دارد. ماشین شما می‌تواند با دینام معیوب روشن شود، اما نمی‌تواند برای مدت طولانی کار کند. اگر دینام نیاز به تعویض داشته باشد، سیستم الکتریکی وسیله نقلیه شما نامنظم عمل می کند، باتری آن تخلیه می شود و در نهایت با مشکلات متعدد مواجه می شوید. بررسی کامل سیستم الکتریکی توسط کارشناسان خبره، به شما می گوید که آیا دینام مقدار مناسب جریان را تولید می کند یا برای تولید انرژی با مشکل مواجه است. به این ترتیب، قبل از اینکه دینام شما از کار بیفتد، اقدام به تعویض آن می کنید.

حفظ شارژ باتری خودرو

چند کار وجود دارد که می توانید برای محافظت از باتری خودرو و دوام بیشتر آن انجام دهید. به عنوان مثال، رفتن به رانندگی های معمولی نیم ساعت یا بیشتر به اطمینان از شارژ مجدد آن به درستی کمک می کند. اگر زیاد از ماشین خود استفاده نمی کنید، ممکن است بخواهید روی یک شارژر هوشمند سرمایه گذاری کنید که بتوانید آن را برای مدت طولانی بدون آسیب رساندن، به باتری متصل نگه دارید.

همچنین، هنگام استارت زدن یا پارک کردن خودرو، مطمئن شوید که تمام وسیله های الکترونیکی خودروی خود را خاموش کرده اید. این شامل سیستم موسیقی، بخاری و برف پاک کن ها می شود.

عملکرد باتری ماشین

یک سلول باتری سرب اسید تقریباً ۲ ولت است. بنابراین شش سلول در یک باتری ۱۲ ولتی وجود دارد که هر یک شامل دو نوع صفحه سربی است که در اسید سولفوریک رقیق یا همان الکترولیت غوطه ور شده است. اکسید سرب جامد نیست، اما اسفنجی است و باید توسط یک شبکه پشتیبانی شود. تخلخل سرب در این شرایط آن را کاملاً در دسترس الکترولیت قرار می‌دهد و باعث می‌شود یک واکنش شیمیایی مهم در سراسر ضخامت صفحه رخ دهد زیرا باتری وظیفه ذخیره و آزاد کردن انرژی را بر عهده دارد. تا زمانی که این واکنش شیمیایی درون باتری برقرار باشد، باتری شما زنده می ماند و خدمت می کند.

باتری خودرو برای شما گارانتی به ارث گذاشته است …

باتری‌های خودرو، دستگاه‌های بیچاره و تنهای هستند که توجه چندانی به آنها نمی‌شود. هیچ کس درباره باتری خود لاف نمی زند یا اصلاً به آن فکر نمی کند. بیشتر باتری های ماشین در تاریکی و بدون توجه زیاد زندگی خود را می گذرانند. علیرغم روشن کردن مطمئن موتورهایمان به صورت روزانه برای حدود ۲ سال ، اولین باری که اکثر ما به باتری ماشین خود فکر می کنیم زمانی است که در نهایت از مرگ او ناراحت می شویم و این بسیار غم انگیز است. اما اگر باتری شما در بازه زمانی مشخصی دار فانی را وداع گفت خیالتان راحت باشد، باتری شما به فکرتان بوده و برای شما گارانتی را به ارث گذاشته است که جای خالیش را حس نکنید، البته این گارانتی در صورتی به شما تعلق می گیرد که باتری شما به مرگ طبیعی مرده باشد و شما به دلیل کوتاهی کردن در مرگ آن مقصر نباشید، مثلا باتری دچار شکستگی نشده باشد.